Verkaufe Back to Earth DVD/For Sale Back to Earth

Discussion in 'RED DWARF UNIVERSE' started by dvd3500, Oct 22, 2009.

1. dvd3500

dvd3500 Catering Officer

Erstmals auf deutsch:
    ich habe bereits bei der neuerscheinung die DVD von Back to Earth gekauft. Mitterleweile habe ich mir die Blu-ray besorgt und benötige den Film nicht doppelt.

Amazon.de and ebay.de lassen mich die DVD nicht verkaufen, keine Ahnung warum denn vor kurzem konnte man das.

Auf jeden Fall will ich nicht mit dem Preis übertrieben. Für 8€ kriegt Ihr die DVD, die noch wie neu aussieht natürlich ohne Kratzer ist, frei Haus innerhalb Deutschland. Ich wohne im Rhein-Neckar Kreis und würde auch die DVD persönlich übergeben.

Über meine ratings in amazon.de lässt sich sehen, dass ich seriös bin:
    http://www.amazon.de/shops/dvd3500

Einfach mir eine Nachricht hier hitnerlassen oder eine E-mail an dvd3500@hotmail.com schicken danke!

Hi Folks,
    As some of you know I live in Germany. I bought the Back to Earth DVD when it first came out and have since bought the Blu-Ray.

Unfortunately Amazon.de won't let me sell the DVD and I cannot sign up for amazon.co.uk without a UK address and bank account.

I do not want to make a killing on this and the current GBP/Euro rate is not great. I would prefer to ship within Germany to keep postage down and to ensure the DVD arrives safely. I am willing to send the DVD within Germany for 8€. If you are outside of Germany I will entertain offers but I will have to find out about shipping cost.

The DVD is of course in near-new condition.

If you are interested send me a personal message here or an e-mail to dvd3500@hotmail.com

Share This Page